Draco&Hermione

Draco&Hermione
Draco&Hermione

czwartek, 15 czerwca 2017

Malutkie przywitanie :)

Witam :)
Chciałabym się przywitać z Wami na blogspocie. To mój pierwszy blog chociaż marznie o pisaniu tli się w mojej głowie już bardzo długo. Podpisywać będę się Pani Black. Nie raz komentowałam już blogi innych pisarek, więc stąd możecie mnie kojarzyć.
Wczoraj miało miejsce pewne zdarzenie w moim życiu, które uświadomiło mi, że marzenia trzeba spełniać i właśnie dlatego powstał ten blog. Będzie on o tematyce Dramione i mam nadzieję, że będzie on miał chociaż jednego czytelnika. Obiecuję, że jeśli tak się stanie to dokończę go choćby nie wiem co :)
Aby wiedzieć o tym, że ktoś czyta moje wypociny prosiłabym o komentarz. Pozytywny czy negatywny (byle kulturalny) - ucieszę się z każdego. Krytyka mile widziana, ponieważ dopiero się uczę i chętnie posłucham rad bardziej doświadczonych osób.
Cóż mam nadzieję, że ten blog odniesie swój mały sukces i jakoś dotrwamy do końca tej przygody :)
Tak więc serdecznie zapraszam na bloga o "zagubionych".
Pani Black :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz